Summa sidvisningar

fredag 24 augusti 2012

Dag 31 - 32 Äntligen egen träning

Torsdag: Tjoho, en kompis som kom med till badet gjorde så jag kunde simma i lugn och ro. Barnen lekte jättebra så mina 1500 meter klarades av fint. Tiden idag blev ca 55 minuter vilket jag tycker är ok.

På kvällen red jag och Leo var superfin! Jouni var med på marken och gav mig övningar vilket jag är tacksam för. Jag rider mycket bättre när jag får hjälp av Jouni. Vi tränade mycket på högerspinen eftersom den är Leos svagaste.

Fredag: Lätt regn idag så barne ville inte följa med till badet. Jag åkte dit och simmade mina 1500 meter och det gick på ca 55 minuter idag med. Lite tyngre idag än igår.

Ridning på kvällen och Leo var urläcker! Vi slidade 2 meter och det var superhäftigt. Tränade på spins och övergångar. Dyr häst idag! Många som satt utomhus idag och drack öl och pratade. Idag var det en härlig kväll och bra stämning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar