Summa sidvisningar

måndag 1 oktober 2012

Dag 71 - lite shoppingsbilder

Kanske kommer jag in i rytmen igen, på torsdag? På måndagen valde jag att enbart göra långpromenader med Idefix. På eftermiddagsturen fick jag sällskap av Linnéa och det var en härlig tur!

Lidl hade löparkläder och jag gick dit och köpte en uppsättning trots att det var för litet. Största storleken var L och det är för litet. Men köp herrkläder då? Minsta herrstorleken var L...För stort. Inte lätt när man hamnar mellan storlekarna. Pinsamt nog så sa dessutom kassörskan på Lidl "behåll kvittot om kläderna inte passar". Jag blev lite ledsen faktiskt. Jag vet att kläderna inte passar idag, men jag ska inte ha nuvarande vikt i all framtid. Jag jobbar på det. Det går långsamt men jag har börjat med en förändring. Det går inte att göra all förändring samtidigt. Att börja träna är redan det ett steg, från att ha varit en total soffpotatis till att faktiskt träna.

Dessa löpartröjor passar åtminstone.

Och den undre bilden visar Linnéas nya tävlingsblus och passande tävlingsfilt. Tror att det kommer att se fint ut på Leo. Blusen är aningen stor, men tanken är att Linnéa ska kunna ha den i kanske två säsonger. Hon vill ju ha tighta kläder så hon var inte helt nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar